Kinderprinzenpaar 15 / 16 - Raubritter

Direkt zum Seiteninhalt

Hauptmenü:

Kinderprinzenpaar 15 / 16

Prinzenpaare



Unser Kinderprinzenpaar 2015 / 2016


Halli, Hallo, Helau!


Jetzt geht´s endlich los, die große Narre Schau!

Seit emme Johr, des war schunn klar, wer´n mir, 2015, des neie Kinnerprinzenpaar.

Nu steh´n mer do in denne tolle Kleider, un wollen eich als Kinnerprinzenpaar erheitern.

Mir wer´n jetzt unser Red halte, un unsern ganze Charme entfalte.

Ich bring eich, un des isch en Hit, mei Prinzessin Selina mit.

Un Christopher, des isch allen klar, macht uns komplett als Prinzenpaar.

Schun ewich bin ich do debei, dass ich g`sacht heb, jetzt is mo Gleisweiler an de Reih.

Pfadfinder, Feuerwehr, Turnen un die Prinzegard, bin ich mir, zu all dem, nit zu Schaad.

Am Wochenend mach ich mit meim Hund noch Agility,ich kann eich saache,do laaft die Brie.

Ich heb mer mol ä Mädel aus´m Nachbarort geschnappt, do gebd´s ach Schönheite, un nid zu knapp.

Mit begrießen heit die Frankweiler Narrenschar, un fräen uns uff ä schänes Jahr.

Alle Kinner laden mer jetzt schun ei, am Faschingsdinschdach debei zu sei,

doch heit soll schun unser Ruf erschalle - ein dreifach donnerndes


Frankweiler Helau - Gleisweiler Helau - Kinderfasching Helau

Zurück zum Seiteninhalt | Zurück zum Hauptmenü